Robotik Kodlama

Robotik Kodlama
Ana Sayfa

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK LİNKLER :

2 Aralık 2021 Perşembe

Arduino Final Soruları

Arduino Final Soruları

Arduino Ödev Arşiv

Merhaba,

Robotik Kodlama, Arduino, Scratch, Okul Ödev ve Projelerinizde vize ve final sorularınızda, zorlandığınız çözemediğiniz soru ve projelerinizde benimle paylaşın birlikte ne yapabiliriz onu konuşalım, inceleyip size bilgi vereyim.

Tüm dünyayı ve bir çok programı ve modülü inceleyerek çalışmaktayım.

Sizlere yardımcı olabilirim.
Sorularınızı bekliyorum.
Aşağıdaki linklerimden yada QR kodu tarattığınızda instagram üzerinden bana ulaşabilirsiniz...

Sevgi ve daima bilimle kalmanız dileklerimle...


Tech. Elec. Bahadır ÖZGEN
Electronic Robotic Coding Research and Development 1975 - ∞
Learn Forever If you want, let's learn together...



Projeler ve Bitirme Ödevleri


















#roboticcode

@roboticcode

#robotikkodlama

#robotik

#robotikkodlamaödev

#robotikkodlamaodev

#odev

#ödev

#tez

#robotikvize

#robotikfinal

#final

#vize

#proje

#ders

#bitirmeprojesi

#tezyaz

#bitirmetezi

#yukseklisans

#araştırma

#odevyardim

#ödevyardım

#yardım

#odevyapmak

#makale

#robotikodev

#robotiködev

#arduinoodev

#arduinoödev

#arduinoproje

#arduinovize

#arduinofinal

#odevtakip

#odevkontrol

#projeödevi

#projeodevi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazdığınız ve üye olduğunuz için Size teşekkür ederim.Burada olduğunuza göre hepimizin ilgi alanı Elektronik ve Programlama sonsuz bir dünyadayız.Hepimize Başarılar...

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.